| |
|
|
|
Na 1200km dlouhé trase si dovolujeme jen krátké a nejnutnější zastávky.
|
| |
Svítaní nás po spanilé noční jízdě zastihuje až na
Srbských hranicích, které bez problému překračujeme. Uháníme dál po Srbské, rádoby dálnici až do odpoledních
hodin kdy zjišťujeme že sice jednodušší systém vybírání mítného - u závory, je sice pochopitelnější ale o to
drašší neboť netvoři v prosklenejch kabinkách od nás nekompromisně dolují poplatky rovnající se poplatku za
plně naložený kamion. To vše za jizdu po komunikaci která nemá s dálnicí nic společného. Inu myšlenka
velkého Srbska něco stala tak to teď budeme muset zaplatit my. Střežíme se udělat dopravní přestupek aby nám
jako pokutu nevyměřili zabavení vozidel i s loděmi.
První delši zastávku si tak dopřejeme až odpoledne, jen
| |
|
|
|
Až těsně před hranicemi s Bulharskem si dopřejeme delší zastávku s občerstvením.
|
| |
několik kilometru do hranic s Bulharskem v jakémsi motorestu. U dobrého jídla a slušného chladného pivka se
trochu zvedá nálada po únavné cestě. Dál už ve volnějším tempu pokračujeme, až na obchvat Sofie kde se stáčíme
na sever do údolí Iskaru.
Nocleh nacházíme na krajnici u boční silnice za vsí Redina. Konečně se můžeme dát
po cestě trochu dohromady, Máme za sebou téměř 24hodin v autech. Okolo protékající říčka nabízí i možnost
příjemné koupele, kterou téměř všichni využíváme. Počásí vypadá skvěle tak se ani neobtěžujeme stavbou stanů.
večerní tábořiště - plácek u silnice |
N 42 53 55.2 |
E 23 24 39.6 |
535 m.n.m. |