Topolka 

     

 

Úsek

horní údolí:             Caska  - Železniční most 7 km  WW II+

střední:                    Železniční most  - předměstí Titov Vales  3,5 km  WW I

spodní údolí:          předměstí Titov Vales  - ústí do Vardaru 4 km  WW II

 

Sjízdnost:    Duben, květen

 

Popis:          Řička na svém toku protéká dvakrát sevřené klikaté údolí bez možnosti přístupu. Oba zajimavé úseky jsou bohužel rozděleny 3km dlouhou částí kdy řeka protéká rovinou poblíž několika továren.

 

Přístup:       Spolehlivý pouze na vyznačených místech a u ústí do Vardaru. Obě soutěsky jsou nepřístupné.

 

Rozbor satelitní fotomapy

 

+41° 38' 51.72", +21° 41' 14.23"      Silniční most-hlavní silnice - Caska vpravo –  v následujícím úseku je uprostřed 4km dlouhé sevřené opuštěné údolí, obtížnost WW II+ (odhad)

7 km

+41° 40' 12.53", +21° 43' 57.05"      Železniční most +20m jez

80m

+41° 40' 10.73", +21° 44' 1.16"        Silniční most-hlavní silnice - dále řeka protéká průmyslovou oblastí, obtížnost WW I (odhad)

1,4 km

+41° 40' 25.11", +21° 44' 45.38"      Silniční most-polní cesta

800m

+41° 40' 52.10", +21° 44' 52.41"      Silniční most-vedlejší cesta – i nadále řeka protéká průmyslovou oblastí, obtížnost WW I (odhad)

1,8 km

+41° 41' 47.27", +21° 45' 17.00"      Silniční most-vedlejší cesta, předměstí Titov Vales vpravo i vlevo,

250m

+41° 41' 53.83", +21° 45' 31.35"      Silniční most-vedlejší cesta, předměstí Titov Vales vpravo i vlevo - následuje sevřené opuštěné údolí, obtížnost WW II (odhad)

4 km

+41° 42' 14.88", +21° 47' 18.38"      Silniční+železniční most +100m ústi do Vardaru