Fani i Madh 

 

     

 

Úsek

Horní:          Fushe Arrez – Gjegjan                      25 km  WW I - II 

Kaňon:         Gjegjan  - Železniční most                30 km  WW I - III

 

Sjízdnost:    Na jaře nebo po větších deštích

 

Popis:          Široké údolí a občasné štěrkové prahy – v nepřístupném údolí po začátku několik náročnějčích balvanitých peřejí nepřesahujících WW III (vždy možné obnést) dále WW I

 

Přístup:       Silnice v horním úseku kopírující řeku.

 

Rozbor satelitní fotomapy

 

+42° 4' 6.16", +20° 1' 56.68"                      Fushe Arrez – možný začátek

            7 km

+42° 2' 19.16", +19° 59' 52.08"                  Silniční most

         12 km

+41° 57' 59.90", +20° 0' 30.32"                  Silniční most

         6 km

+41° 55' 47.52", +20° 0' 9.92"                    Silniční most – Gjegjan – Začátek nepřístupného kaňonu

         30 km

+41° 46' 45.09", +19° 51' 20.31"                Železniční most – přístup od silnice – Konec kaňonu

 

 

 

VK Slavia Hradec Králové  3.5. 2009    (dolní úsek)

 

Pěkná by byla už pod Fushe Arrez, ale není zde voda. Postupně se něco v korytě nasbírá, takže můžeme nasednout v Gojani pod mostem před krátkým silničním tunelem. Po chvíli ústí potok Zi (asi – dle mapy) a vody je rozumně. Příjemné svezení, WW I,II(III). Končíme u mostu (silnice přechází z pravého na levý břeh). Následuje nepopsaný asi třicetikilometrový úsek nepřístupným údolím – ze silnice nebylo vidět nic obtížného, přesto to bude chtít expediční výpravu, dostatek času a trochu více vody – zkrátka velká výzva na příště!